środa, 27 czerwca 2012

Redberry

Ty mówisz frytki - ja mówię owoce
Ty mówisz lody - ja mówię mrożony jogurt
Ty mówisz McDonald - ja mówię Redberry

 Redberry Frozen Yogurt to nowa sieć na rynku polskim oferująca mrożone jogurty inspirowane wyrobami włoskich lodziarzy. Dzięki szerokiemu wyborowi ponad 30 dodatków, klienci mogą skomponować swój własny mrożony jogurt idealny na śniadanie czy na deser.  Osoby dbające o zdrowie i figurę mogą bez obaw cieszyć się niepowtarzalnym smakiem świeżych owoców i polew, ponieważ jogurty Redberry mają tylko ok. 2 proc. tłuszczu, ok. 98 kcal/100g,  są bogate w niezbędne witaminy, wapno oraz żywe kultury bakterii.
Do wszelkich deserów Redberry proponuje dobranie swoich własnych dodatków.
Mogą to być 
  • świeże owoce (kiwi,winogrona,jagody,mango,banany,melon,truskawki,arbuz,ananas itd.)
  • suszone owoce (morele,żurawina)
  • polewy (pulpa z mango, żurawina w syropie i dalej nie pamiętam)
  • posypki (wiórki kokosowe i czekoladowe,M&Ms, płatki w miodzie, karmelki, musli itd.)
  • dodatki typu orzechy, migdały itp.
 W Redberry można:
- skomponować swój własny deser z czym się chce. Owoce, dodatki i oczywiście jogurt.
1 , 2 lub 3 składniki.

- zakupić gotowy deser Mix-Granola. To połączenie owoców, mrożonego jogurtu, musli i płatków w miodzie. 
Mały lub duży.
- skosztować smoothie. Połączenie puszystego jogurtu lub sorbetu z prawdziwymi owocami i sokiem. Są bardzo zdrowe i nie zawierają ani tłuszczu, ani lodu.
Można skomponować własny lub kupić gotowy jagodowy.
 - Redberry fruit to świeże owoce pod pierzynką z mrożonego jogurtu.
Własne dodatki

Punkty Redberry znajdują się w:  Złote Tarasy, Blue City, Arkadia (w Warszawie)

Moja opinia
 Redberry to cudo , przynajmniej dla takiej dziewczyny jak ja , która uwielbia takie zdrowe desery.
Ten mrożony jogurt to jest mistrzostwo świata, 100 razy lepszy niż zwykły lód z chemikaliami.
Owoce są jak najbardziej świeże , ponieważ często widzę jak panie kroją je na naszych oczach.
Jeśli chodzi o naczynie , w którym podawany jest nasz deser to jest to zwykły plastikowy kubeczek z naklejką redberry nic nadzwyczajnego ale mi to osobiście nie przeszkadza. Najważniejsze, że kubeczek jest trwały. I dają fajną długą łyżkę do jedzenia.
Obsługa ? Wszędzie jest pomocna a jedna pani z Arkadii jest bardzo miła - wczoraj dała mi jeden dodatek gratis.
Znalazłam jeszcze jeden plus.
Przy pierwszym zakupie dostaje się kartę, na którą zbiera się pieczątki i 10 deser dostaje się za darmo.
U mnie na karcie.
Jest już 9 pieczątek.
Idę kupić Redberry.

 

2 komentarze:

  1. taaak, taak też te jogurty uwielbiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbian te jogurty. Zdrowsze i smaczniejsze :-D

    www.piosenkajestdobranawszystko87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń